Niseko-Rossy Pi-Pikoe Review
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2004年05月16日(日) ジョーマネリ(5・14訂正)・マヤ暦(白いスペクトルの「魔法使い」)

5・14に“ジョー・マネリのサックスが、彼が初めてホロコーストのあった土地に立ったときにとめどない涙とともに嗚咽しながら呻いた叫びに、その発端があった”と書きましたが、“セントピーター教会でホロコーストを見たこと”と訂正します。

Maneri recorded for the first time in 1962 for Atlantic, producing an album unfortunately never released. The project found him in a quintet setting playing music which combined his expertise in Greek music, 12-tone music, and jazz. A watershed event for Maneri came in 1963, when he performed in a concert at St. Peter's church. "At one point," he later recalled, "I saw the Holocaust; I started feeling so bad I started crying while I was playing. What I played changed my life, it's the style I've incorporated up until today."
-----The Clarinet In Jazz Since 1945 ■Joe Maneri より抜粋



マヤ暦で誕生日から自分をしらべるサイト(■マヤ暦占術「銀河の音と太陽の紋章」 )によると。
わたしは白いスペクトルの「魔法使い」だという。わたしを導く力は「魔法使い」だという。
この意味がよくわからないでいる。
「悪意なきさまざまな妄想をして人心を惑わせる存在」というふうに解釈すると、まさにわたしである。

占いを信じるかどうか。占いを成立させている心理的もしくは社会的な機能を認めるという意味で、信じます。

ちなみにぼくはどうぶつ占い(小学館)では「きんのたぬき」です。


Niseko-Rossy Pi-Pikoe |編集CDR寒山拾得交換会musicircus

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